wtorek, 30 kwietnia 2013

Któż to taki?... Wojciech Orliński!

    Wzięłam pod lupę Wojciecha Orlińskiego, ten człowiek, o którym nie ukrywam dowiedziałam się ostatnio to polski dziennikarz, pisarz, publicysta i działacz związkowy. Od 1997 pracuje w "Gazecie Wyborczej", gdzie pisze głównie na tematy związane z kulturą masową.
 Pracował w "Sztandarze Młodych", Biuletynie Polskiej Akademii Nauk i "Wiadomościach Kulturalnych", jeden z założycieli pisma "Lewą Nogą". Publikował również w "Krytyce Politycznej".
. Autor książki Co to są sepulki? Wszystko o Lemie wydanej w 2007 oraz opowiadań science fiction opublikowanych w "Nowej Fantastyce". Prowadzi blog "Ekskursje w dyskursie". 
Blog ten(http://wo.blox.pl/html) jest nieco dziwny, bo klikając w link i opierając się nie pierwszym wrażeniu, absolutnie nie ma się ochoty go czytać, bo wydaje się być mdły i nudny, co jest efektem minimalizmu graficznego autora, aczkolwiek gdy zmusiłam się do przeczytania jednej z notek to...chciałam więcej! I moje zdziwienie skąd taki ponury blog wziął się w zestawieniu 10 Top Blogów natychmiast zniknęło! Pan Orliński świetnie pisze, jego język jest zrozumiały a tematyka interesująca.
Jest to idealny przykład, że powiedzenie "nie oceniaj książki  po okładce" jest niezwykle trafione :)
funpage na facebook'u: https://www.facebook.com/pages/Wojciech-Orli%C5%84ski/137382216285266

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz