czwartek, 21 marca 2013

Fejsbukowi politycy

Dziś postanowiłam "poszpiegować" polityków powiatu wałbrzyskiego na facebook'u i powiem szczerze zawiodłam się. Chociaż nie powiem, prezydent Wałbrzycha, Roman Szałemej chyba polubił tę formę komunikacji z mieszkańcami.

Przeglądając profil Pana Prezydenta Szełemeja, faktycznie dowiedzieć się można co w Wałbrzychu się dzieje, zamieszcza On linki do najważniejszych informacji, zachęca do głosowania na obiekty należące do maista(np. na Teatr Lalki i Aktora) w różnych konkursach, zaprasza na wydarzenia kulturalne oraz propaguje wszelkiej maści akcje społeczne. Mimo, że nie jestem mieszkanką Wałbrzycha to działania Pana Szełemeja bardzo mi się podobają, uważam, że każdy polityk chcący mieć dobre relacje z wyborcami powinien brać z niego przykład.

Nie potrzebny trud jednak zadałam sobie, szukając na facebook'u włodarza mojej gminy Pana Andrzeja Laszkiewicza, który de facto ostatnio jakoś zniknął? Ciekawe, On sam milczy, a komentarzy na Jego temat na lokalnym portalu "Kurier Mieroszowski" nie brakuje, tylko szkoda, że prawie każdy niepochlebny.

Natrafiłam również na profil Pana Andrzeja Lipińskiego, który zasiada w Radzie Powiatu oraz jest mieszkańcem mojej miejscowości.

Pan Andrzej jest bardzo aktywnym fejsbukowiczem, z jego profilu możemy dowiedzieć się nie tylko o tym co dzieje się w powiecie wałbrzyskim i Gminie Mieroszów, ale i w całym kraju. Pan Lipiński na swoim profilu również propaguje akcje społeczne. 

Reszta chyba nie ma ochoty na wirtualne zaistnienie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz